Merhaba 34 haftalık hamileyim kasıklarımda ağrılar var dünden beri geçmedi dün kadın doğuma gittim çatı muaynesi yaptı açılmam yok nst ye de bağladı sancı yok muhtemelen idrar yolları enf. Toz ilaç yazdı onuda yarım içtim midem bulandığı için yok geçmiyor kasıklarımda ki ağrılar napmalıyım?