Canim o dönem bende öyleydim kötü rüya görüp uyaniyordum ve kanamam bile oluyordu bazen farkediyordum bi büyüğüm yatağının yanına yasin kitabi koy demisti ben öyle baya rahatlamistim yatmadan da 21 besmele 27 ihlas okuyordum resmen dua ederdim Allahim kötü rüya görmeyim diye