dlnyny resmen yazdıklarını birebir yaşadım benim bebeğimin cinsiyeti de erkek :)
ikizimle aynı anda hamile kaldık ve farklılık olarak diyeceğim onun karnındaki kahverengi çizgi daha yoğun benimki belli belirsizdi , göğüslere gelecek olursak onun ki kahve olan kısım genişlemişti benimki kopkoyu olmuştu onun daha çok kasık ağrısı oldu benim kuyruk sokumu ağrım oldu ayaklarım buz gibiydi onun gayet normal sıcaklıktaydı bizim farklılıklar bunlarda ve onun cinsiyeti kız benimki erkek buradan hareketle tahminde bulunabilirsiniz ama herkeste farklılık gösterir 😅🤍