Derya1503 Hanımlar avcılar Anadolu hastanesinde takipli olan, orada yakın zamanda doğum yapan ve doktor tavsiye eden var mı ? Genelde normal doğum mu yapıyor doktorlar ? Ben daha 21.haftadayım. Düzenli bir takibim olmasını istiyorum güvenmek istiyorum
Burcinn07- Derya1503 merhaba bende Özcan beye gidiyorum çok memnunum kendisinden normal doğumdan yana kendisi muayene ücreti 110 TL normal doğum 2200 sezeryan 2800 diye hatırlıyorum mesai saati dışında gelmesiyle ilgili bı bilgim yok
srdnbranne Derya1503 ben mehtap hanıma gittim ama haftasonu normal doğuma nöbetçi doktor tarafından alındım 17 ocakta aşırı memnun kaldım bilmiyorum ablamda orda doğum yaptı ama mehtap hanum için biraz sezaryene yönelik diyordu hep Özcan beyi herkes çok över onada şuan kuzenim gidiyor o daha normal doğum taraftarıymıs :))
Alazzz Brn özcan beye gidiyorum 36 hafta dayım şimdiye kadar ki süreçte cok memnunum dogum da önceligi normal dogum
Derya1503 Alazzz doğum ücreti muayene ücreti nedir peki bi de mesai dışında doğuma gelince ek ücret istiyorlar mı ? Normal doğum destekçisi mi ?
Burcinn07- Derya1503 Çok pahalı ben en başından beri doktorumda aynı eğer değiştirmeyi düşünüyorsan bı Özcan beye muayene için görün istersen 🤗
aslzyn44 Burcinn07- peki kaöıncı haftada nst ye gırılıyor acaba ben 33 oldum mehtap hanıma yenı basladım gırmedım daha
srdnbranne aslzyn44 mehtap hanim beni 39 haftalıkken almıştı nstye anlamıda doğumdan önce bir kere almıştı öyle hatirliyorum