Aynı durumu bende yaşadım cnm 3 gün falan sürdü azar,azar lekelenmem oldu doktorum da bana progestan vermişti hap olarak kullanskmt günde bir kere akşamları uyumadan önce oda çok şükür geçti ama çok fazla dinlenip ağır şeyler yapmamak gerek en azından bu süreçte sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 🙏