Sedadfne 39+1 im öğlen sümükümsü şeffaf bir akıntım geldi bayağı nişan mı bilmiyorum ilk kızımda kırmızıydı karnımda da ağrı var ama sabahtan beri artmadı dakikalık değil psikolojik mi diyorum sizler neler yaşıyorsunuz hanımlar
asyactn Sedadfne Bende 39+1 deyim ne nişan ne su hiçbiri gelmedi😅 37 de yakında doğurursun dediler ama tık yok.
Tugce11 Sedadfne bende de aynı akıntı var ama akıntı benimki bildiğin 😅 39+5 olduk gelen giden yok cumartesiye kadar gelmezse doktor sezeryanla alırız dedi