Ezezez Merhaba bebeğim gebelık sekerimden dolayı haftasına göre kg olarak önde gidiyor. 37 hafta 3600 kg. Böyle giderse 4 kiloyu görür normal doğum zor olur dedi doktorum. Normal doğumdan da bi tık korkuyordum zaten iri bebek doğurma fikri de korkuttu. Bu sekılde bebeği iri olanlar nasıl doğum yaptılar acaba
Balbocegi_ Ezezez 4 kilo civari gecince tam unuttum doktorum sezaryan oluyor demisti ozeldeki devleti bilmyrn
Nilaylks Ezezez bende şeker çıkmadı ona rağmen bebeğim olması gerekenden kilolu Doğuma 4500 olur dedi doktorum sezeryan olacak gibiyiz normal Doğum Beni korkuttu bebek ve kendi açımdan
Aiteh Misrax aslinda devlet degilde. Tıpda 4 kiloya kadar eger çatida uygunsa bir sikinti yoksa normal dogumu tavsiye ediyor. Ama artik doktorlar ugrasmak istemiyor sanki kolaylarina geliyor 3.500 kili normal ama dogurtmak istemiyorlar. Çatida dar degilse tabi yinede ugrasmak istemiyorlar sanki. Benimde 2 hafta 4 gun onde 34 haftada 2.900 du kilo doktorda boyle giderse sezeryan gibisinden konustu ama bi çati ölçumu yap yani çatiya bile bakmadan ne sezeryani ya 🙄 ekmek karbohidrat filan kes dedi tatli yi falan kestim . 37 haftaya tekrar cagirdi. Her halde çati ölcumunu o zaman yapicak uygunmu degilmi
Aylin61 Ezezez benim gebelik önden gidiyor bu kötü bişey değil gelişimi daha iyi Benimde haftasına göre önden gittiği için kilolu bebek Ama bir sıkıntı olmaz merak etmeyin 🙏 Pazartesi günü kontrole gittiğimde büyük ihtimalle bende sezeryan tarihi alıcam
Ezezez Aylin61 bende Pazartesi gideceğim 37+6 olacak sezeryan olursa 38+3 de alabilirim dedi doktor o da önümüzdeki cuma oluyor sizin bellimi
Aylin61 Ezezez bende pazartesi günü 37+2 haftalık oluyorum kısmetse 5 Nisan’da kontrole gittim ama diğer doktora muayene oldum oda pek ilgilenmedi kendi doktorum yoktu nstye girmem gerekiyordu o yüzden muayene oldum Pazartesi günü kendi doktoruma kontrole gidicem inşallah o zaman belli olucak Hayırlısı olsun inşallah 🤲
Hypatia Ezezez biz de 37+1 de 3600 gramdık🙄 yarın çatı muayenesinde belli olcak doğum şekli.37+5 olmuş olcaz,bakalım ne dicek doktor.suyumuz fazlaymış zaten sancı çıkıyo nst de,erken gelir 4buçuğu bulmaz diye umuyorum😃 1 hafta daha dayanırız inşallah😃
Ezezez Hypatia yalnız nstde kasılma cıkması bile aynı :) benımde gecen hafta kasılma cıkmıstı bakalım bu hafta nasıl
Ezezez Hypatia şuanda kaç kg ve tam kaç haftalık acaba? Çatı muaynesi yapıldımı sizinle aynı durumdayız 😅
BurcuLice Ezezez çatı müsaitse bir sorun olmaz 4 kiloya kadar doğuran var hatta geçen gördüm instagramda 4.990 normal doğum kesiksiz hemde benim bebeğimde iri bakalım ne olucak çatı muayenesi olmadım henüz bakalım ne olacak merakla bekliyorum bende
Hypatia Ezezez 18 19 u gibi doktorumuz,çarşamba muayene olcaz tekrar,sonrasında kararlaştırırız artık