Ozgeyrsc hiç onların dedikleri gibi olmuyor sen doğumdan sonra ne kadar rahat davranırsan hayat o kadar kolaylaşıyor benden sana tavsiye çok pimpirikli olmazsan doğumdan sonra rahat edersin 3,5 aylık oğlum var eşimle ve oğlumla yemeklere de gidiyoruz akşam bebek arabasında uyutup kahve içmeye de çıkıyoruz:) uyku konusuna gelince o ağrılar yatamamalar doğumdan sonra geçiyor ya kuş gibi hafifliyorsun bebek uyudukça sen de rahat rahat döne döne uyuyorsun :)