gzdgzd Ayy çok heyecanlıyım 15 Nisan’da oğlumu kucağıma alacağım 🙏🙏🙏 normal doğum diye düşünürken bebek kilosu fazla olduğu için sezeryana karar verildi inşallah hayırlı bir karardir ✌️
2021annesiyim gzdgzd Sağlıklı doğsunlar da doğum şeklinin pek bir önemi yok bana göre . Rabbim hepimize sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin 🤲Kaç kilo canım bebişin benim de iri bebek ama haftaya belli olacak çatı muayenesiyle:)
Fatos007 gzdgzd Sağlıcakla kucağınıza alın inş. Benimde 12 nisanda sezeryanım biraz heyecan biraz korku biraz mutluluk🐣
KubraKara gzdgzd ayyy benimde 15inde bende inşallah kızımı kucağıma alacağım. Aynı şekilde benim bebeğimde iri olduğu için sezeryana karar verildi 3300dü kilosu doğumda 3450 olur büyük ihtimalle ama sağlıklı olsunda normal sezeryan farketmez bi an önce geçse zaman çok sabırsızım 🥰🥰
2021annesiyim gzdgzd oy maşallah 🧿 benimkide 3400 37+6 yız ama bazı doktorlar 4 kilonun biraz üstünü de normal doğuma alıyolar doktorlar arasında da görüş farkı çok fazla olabiliyo bu konuda hakkımızda hayırlısı herşeyin
gzdgzd KubraKara benimde şuan 38+1, kilosu da 3860,haftaya kadar 4 kilo olur diye doktor 40.haftayi beklersek 4200 kg olur dedi o yüzden sezeryana döndük, hayırlısı olsun hepiniz için 🙏🥰
KubraKara gzdgzd oyy maşallah bebişe 🧿 Allah’ım yardımcımız olsun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻♥️