ZeHRAa evet canım oluyor hatta ben doğum sancısımı diye gecen hafta soluğu doktorumda aldım ama sancı falan degil artık sığmıyolar karnımıza kızımın ayakları kasıklarımda nasıl baskı yapiyor anlatamam doktor bıle kasıklarıma bastırarak zor ölçüm yapıyor sokmuş oraya ayrıca benım makatada vuruyor yerleri daraldıkca biz zorlanıyoruz kolay degil 4 kilo suan benımkılerın toplamı tek gebelik olsa doğma kılolarındalar dayanıcaz artık napalım 😂