Selam arkadaşlar 29 haftalığım böbreğimde aşırı olmamakla beraber büyüme var bir dönem antibiyotik kullandım iki kez hastaneye yatışım yapıldı sizce doğum şekli nasıl olur doktoruma daha sormadım oda bişey demedi henüz kontrol altındayım..benim gibi olan var mı nasıl doğurdunuz doğum şeklini belirler mi acaba böbrek büyümesi???