MimarSey Haftaya aşılama olacağım sag da ve sol da büyüyen yumurtalarım var . cumartesi çatlatma iğnesi vurulcam iki tane verdi doktorum normali bumu iki tanemi vuruluyor normalde yoksa bir tanemi
Oozleemm MimarSey merhaba bende MimarSey merhaba bende pazartesi günü çatlatma iğnesi oldum. Fakat 1 taneydi. Sağ ve sol büyüyen yumutalarım vardı. Şimdi beklemedeyimm🙈🙈
MimarSey Oozleemm bana neden iki tane verdiler acaba ard arda vurulacak birde bende pazartesi aşılama olacagım inşallh hayırlı haberler alırız
Yavrusunaasik MimarSey canım banada iki tane yapıldı aşılama olmadım ben çok şükür ama düşünme neden iki tane diye bana da doktorum iki tane verdi acilde yaptır dedi yaptırmıştım
Oozleemm MimarSey inşallah olumlu sonuç alırsınız bende pazartesi günü doktora gideceğim çok heyecanlı bir süreç 🙈