Sürekli buraya bir sorun yazmaktan çok yoruldum ben. İkili testimiz riskli çıkmıştı amniyosentez sonucumuz şükür iyi geldi. Ama bu sefer de bebeğimiz suyu az bir hafta Konya Meram tıpda yattım bir hafta kendi memleketimde yattım yarın yine Konya ya kontrole gideceğiz. Böyle bebeğin suyunun az olması sorununu yaşayan güzel anneler yazabilir mi? Duyduğum kadarıyla sabah akşam havuç suyu, armut suyu ve maden suyu içiyorum inşallah iyi gelir. Başka bilmediğim varsa söyler misiniz? 😔 Şimdiden teşekkür ederim hepinizden.