Merhabalar
Dün ve bugün ovulasyon testi ikisi de koyu çıktı yani aynı renkte. Yarın veya cuma günü çatlama olur diye düşünüyorum, kaç gün değerlendirilmesi gerekiliyor? Ve okuyabildiğim kadari ile yumurtlama günlerinde agrı da olurmuş kasıklarda, pozitif olmasına rağmen bende hiç bir belirti yok😳