Zuleyha-55 Merhaba 37+5 günlük hamileyim sezaryen doğum olacak doktorum sekrol öksürük şurubu yazdı kullanan oldu mu aranızda
Zuleyha-55 Busbushatun Busbushatun anladım bana bir şey de demedi doktor öksürüğüm de yok bir yerde okumuştum bebeğin akciğeri gelişmesi için veriliyormuş sanırım
Zuleyha-55 Busbushatun bel fıtığım var normal doğumda risk olabilme ihtimali var o yüzden kendi isteğimle sezaryan oluyorum
Zuleyha-55 Busbushatun önümüzdeki hafta perşembe kontrolüm var şurubu bugün yazdı haftaya başla dedi ne için verdiğini anlamadım gittiğimde 38+5 olacak zaten