Aylusum Merhaba. Benim de belimde 3 adet fıtık var 32+5 haftalık Hamileyim. Fitiklarim çok ileri boyutta ve sol bacağıma kadar vuruyordu ağrısı. Hamileliğimde çok zorlamadi fakat bu hafta kontrolümde bende doktoruma sordum bebek 4 kiloya kadar ise normal dogum bile yapabiliriz tabi çatı muayenesinden sonra buna kadar verebilirim dedi. Spinal sezeryan şu an kesin olarak sana yapacağım bir doğum şekli hiçbir sorun olmaz dedi. Tabi ki bünye meselesi bence sonuçta agrisiz olması imkansız , Umarım kolay doğumunuz olur en doğru bilgiyi doktorunuz vericektir.