Tazeeanneee Selamm arkadaşlar benim size sorum olcaktı ben geçen hafta gebelik testi yaptım pozitif çıktı her neysee kan verdim betahcg değerim 247 çıktı kese gözükmedi bugün için tekrar kan verdim sizce hamile miyim değil miyim 😞
mlkkk Tazeeanneee kese karından ultrasonla 3000üstünde gözükür iki günde bir iki kat artarak 3000e kadar hesapla yaklaşık o değeri geçince git görürsün sürekli kan vermene gerek yok bu değerle doktorunun keseyi görmek için bakması bile hata