3 aydır belimde yürüyünce ve iş yapınca ağrı vardı.çok önemsemedim geçer dedim. Şuan 15+1 haftalık hamileyim. 3gündr şiddetli ağrı olunca sabah MR girdim sonuç çıktı sağ tarafımda 3 adet fıtık olduğunu öğrendim .ilk hamileliğim ve karnım büyüdükçe ne yapacam.ağır ilaçlar veremem bebek zarar görür dedi. 2adet merhemde parol kullanıyorum 5gün sürekli uzanıcakmışım sadece yemek ve lavabo için kalkacakmışım. Siz bu durumda neler yaptınız. Sağ bacağımı sürüyerek yürüyorum resmen . Canım çok yanıyor:(((