Merhaba bal hanımlar 💐 15*3 haftalık hamileyim , mantar sorunum var , gebelikten önce de vardı , kaç zaman geçti hatırlamıyorum bile . Doktora kaç kez gittim . krem , antibiyotik ve fitil verip gönderdiler , muayene etmeden . Özel hastane de aynı devlette. Sirkeli su da yaptım , sarımsak tamponu da ,temizlik desem dikkat ederim hep ama bana mısın demiyo.çok ilerledi sanırım. Geçen gün temizliğimi yaparken gelen akıntıyı burda paylaşmak (peçete üstü fotosu) istedim ama çok utandım açıkcası.
böyle olunca ilişki de istemez oldum , o sıra akıntı gelir eşim tiksinir diye , sinir stresten ölücem gerçekten.
İlgili bi doktora ihtiyacım var , ilaç yazıp göndermeyecek , İstanbul Avrupa yakası neresi olursa giderim yeterki iyi bi doktor olsun , lütfen yardımcı olun 🤦🏻♀️