Kızlar Gecen Ay Regl Oldum ama Cok az kanamam Oldu.. Bu aralar cok halziz ve belimde agrilar var Hep Uykum Geliyor neredeyse Her yerde yatmak istiyorum Ve Almanyada Bir köyde Yaşadıgım için sadece bir Market var orda da gebelik testi yook eşime söyleme dim cunku 2 gün sonra dogun gunu var…KONUYA GELELİM.. DİŞ MACUNU VE SEKER İLE DENEDİM İKİSİDE POZİTİF CIKTI ACABA HAMİLEMİYİM?