FYY Merhaba kızlar, bugün nst’ de sancım çıktı. Doktor doğum 38.haftadan sonra olsun diye adalat verdi. Sizce kullanmalı mıyım? Yorumlarda kilo alımını durduruyor diye okudum. Çok kararsız kaldım.
Bsmlh FYY ben kullanıyorum 32 de basladım bebekte sıkıntı olmadı hatta cumartesi yenıden gidecegım yine yazarım ama ben oyle bır şey yasamadım aksıne sancım durdu
ocak2021 FYY doktorun dediyse kullanmalısınız. Aksi daha kötü sonuçlanabilir. (Allah korusun )Her ilacın kar zarar payı vardır.