aslzyn44 kızlar gecen post acmıstım bebegım 1800 kılo dıye 32 haftalıktı sımdı 33 haftalık doktor 2600 diyor 1 haftada bu kadar nasıl alıyor yada iyi mi boyle olması anlamadım gitti iri bi bebek dedı bu haftada bu kıloda olanlar var mı
aslzyn44 Sevinc24 bende oyle dıcem de verdıgı kagıtta gecen hafta 32+1 dı bu haftakınde 33+4 yazıyor yanlıs nasıl olaacak ki
aslzyn44 Minik1bey bencede anlamadım valla bende uzulmustum az gelmıstı kılosu sonra saglıklı en azından dedım 1 haftada o kadar dıyınce sasırdım nasıl oldu dedım 200 300 yanılma payı olsa bıle 2300 yıne kılolu haftasına gore dedı anlamadım gitti
aslzyn44 Sevinc24 evet canım 2635 yazıyor verdıgı kagıtta da bide ozellıkle sordu hemsıreye 33 haftalık oldugına emın mısın bebek iri daha ileri haftada gozukuyor dıye sonra emınım dıyınce bebek ırı tuzu yagı hayatından cıkar seker var mı dedı yok yaptırdım temız cıktı dedım 2 hafta sonra yine gorucem seni dedi dogru yani 2600 kılo suan
Evrem19 Bizede 31.haftada 1900 denmişti, 33.haftadayız 2500 olmuşuz. Yanıltma payı olabileceğini sanmıyorum büyüdüğünü bende görüyorum çünkü bu haftalarda hızlı kilo alması çok normal
aslzyn44 Evrem19 doktor bana da bebek buyuk zaten karnın hep yırtılmıs bellı oluyor dedi ama cıdden anlamadım dogru mu yanlıs mı dıye
Ozlem23 aslzyn44 benimki bir haftada 250 civarı kilo aliyodu bu hafta 120 gram almış 35 haftalık olduk
Mlkrfk aslzyn44 bir hafta da 800 gram almış maşallah 🧿 çok fazla bir hafta da. Ortalama 250 350 gram alınıyor diye biliyorum ben ama doktorunuzun dediği önemli olan. Bir önceki ölçümde mi yanlışlık var acaba
aslzyn44 Mlkrfk valla doktorun dedıgı ırı bı bebek bu 2 hafta sonra tekrar kontrol etmem lazım dedi bende niye sormadıysam zararı olur mu dıye gecen hafta makat pozısyondaydı bu hafta donmus kafası asagıda acaba dıyorum gecen hafta o yuzden mi yanlıs ölctü net belli degildi diye olabılır mı