34 haftadayım arkadaşlar erken doğum riskim var 20 haftada başladı açılmam yok 34 haftadayım hala açılmam yok bebgin eşi bu haftalarda yaşlanmaya başlamış ne yapacağımı bilmiyorum korkularım çok fazla normal doğum yaparsın dedi dr ama nasıl olacak bilmiyorum sancılar var yüremiyorum bazen bu. Haftada doğum olsa küveze girer mi