Dilaraa06 aynı günlerdeyiz. Ve durumumuz da aynı. Bikaç gün önce agladım, bel agrısı yuzundrn koltukta yatarken Bi tarftan diğerine dönemedim. Gecen gün de oyle bir bel agrısıyla uyandım ki sol bacagıma vuruyordu agrısı, topalladım. Sancı ne demek nasıl oluyor bilmiyorum ama bunun sancı oldugunu sanmıyorum. Karnım iyice buyudu artık sırt agrıları da basladı. Oturup bişeye odaklanamıyorum. Hep uzanma ihtiyacı duyuyorum. Sizden farkım ben bel fıtıgım var. Dr norolojıye yönlendirdi onlar da dinlen yapacak bişey yok dedi. Dr de normal son zamanlar olacak böyle diyor her gidişimde. Eşim ara ara masaj yapıyor ama bel cukurum dokununca bile agrıyor. Sonu hayırlı olur ve dogumdan sonra bişey kalmaz insallah