filizceb sanırım bir çoğumuz aynı duyguları yaşıyoruz :) ben bu stresle baş etme şekli olarak hep güzel Şeyler düşünüyorum, herşey yolunda olacak, keyifli olacak bebeğime kavuşacağım yeni hayatıma güzel başlayacağım. Güçlü olacağım çünkü bebeğim de benden güç alacak kendini güvende hissetmeli , korkar endişe edersek stresli olursak bu sütümüzü de etkiler iyileşme sürecimizi de etkiler bebeğimizi de etkiler. O sebepten hep pozitif şeyler düşünelim ki öyle olsun😇💜