Busraonen hic farklı değil tamamen bünyeye alakalı. Sezeryan oldum 20 günde doğum kilom arti 4 kilo da fazladan gitmişti.saglikli kilo alımı olduysa gebelik sürecinde daha kolay veriliyor.ozellikle ilk dönem kilo almayıp son dönemlerde kilo alınırsa çok çok daha kolay veriyorsun