Civciv_geliyor1 hamileliğin en zor ayı bence ilk üç aydı. En zor anı ise 24. Hafta. Uyku halsizlik çok zorladı beni enerjik bir bünyem var çünkü. İkinci tirimester yaşayabileceğiniz en gğzel hamilelik zamanı. Prenseslik diye geçiyor zaten :) sonrasında 3. Tirimester birazcık zorluyor. Göbüş büyüyünce dönülmüyor uyumuyor o yüzden 😂 şimdi yüz üstü uyuyun uyuyabildiğiniz kadar 😂 uyku önemli bu kadar rahat uyunmuyor sonra 😂