Bende 12 haftalık hamileyim pazartesı doktor kontrolum var benım 3 gebelıgım ıkı evladımdada ılk uc ay cok rahattı bu 3 uncu bıraz nazlı mıde bulantısı özelikle koku hasasiyeti ve iştahsızlık 4 kılıya yakın kılo verdım normalde kılolu bırıyım vermem bıyandan guzel ama bebeğime bısey olur dıye korktum ama doktorum 3 aydan sonra annemeden alıyor deyınce bıraz rahatladım 2 tremester gecmeme 1 hafta haldı ama baya azaldı sıkayetlerım ama 1 gun ıyıyım bırgun kotu gecer ınsallah napalım bebeğimiz sağlıklı olsun gerısı muhim degil 🙏🏻🥰