Merhabalar bebeğinizin kalp sesini ilk kaçıncı haftada duydunuz anneler
Sibellllo 6 haftalıkken😌
Sibellllo 12 haftalıkken Doktorum daha önce dinletmeyi tercih etmediği için ☺️
Sibellllo 5+4 te duydum canım 🤗
Sibellllo 7 haftalıkken
Sevcan34 benimde6 haftalık cumartesi doktara gideceğim insallah bende duyarım canım
Sibellllo inşallah cnm🤲🏻🌸
Sibellllo 7 haftada
5+5 de duydum
Sibellllo 6 haftalıktı 🎈
7+1 de
7+3 te ekrandan gördüm 8+0 da tam olarak sesli duydum çok güzeldi 😍😍
Sibellllo 42 günlükken duymuştuk kalp atışlarını 🥰
Sibellllo 7. Haftada duyduk
Sibellllo 6 haftalıkken
6 +1 de duyduk biz🙏🏻