40+3 🌸 Muayeneden dönüyorum biraz sancım çıktı doktor açılma var mı diye baktı ve 0 açıklık 😰
çatın o kadar müsait ki normal doğum için yumuşamasıda iyi ben böyle birini sezeryana almak istemiyorum dedi ama aksi gibi açılma yok 🤢 son 4 gün pazartesi yatış verilecek 1 cm bile açılma olsa suni sancı verecek hele bi söyleyin arkadaşlar daha napayım ben açılma olmas için 🥶 Ama ne gelirse rabbimdendir hayırlısıyla kavuşmak nasip olsun 💓