Merhaba,
Grupta, özel sigorta acenteliğinde çalışanlar varsa; bir sorum olacak.
Yıllardır, yatarak tedavileri karşılayan bir sağlık sigortası için prim ödüyorum geçen yıl maddi sebeplerden bir derece daha düşük bir poliçeye geçiş yapmıştım. Bu sene yine eski yıllardaki poliçeye geçiş yapmak istersem, yeniden bir değerlendirme yapılacağını ve belki yükseltme talebini kabul etmeyeceklerini belirttiler. Yıllar önce ömür boyu yenileme hakkına, sürprim uygulamayacaklarına dair taahütleri olmasına rağmen; bu tutumlarında bir haklılık durumu olabilir mi?
İnternette şikayet sitelerine baktığımda; sağlık ocağında yazılan bir hazımsızlık veya öksürük ilacı nedeniyle bazı konularda; kapsam dışı kaldıklarını okudum.
Yükseltme için form doldurup, inceleme yapılmasını isteyeyim mi yoksa geçen yıl ki poliçeye devam mı edeyim?
Teşekkür ederim.