Simge27 Selam kizlar 2 hafta sonra 11 haftalik olacagim 2 li testi kacinci haftada onerirsiniz ? İstanbul avrupa yakasinda hangi devlet hastaneleri yapıyor bilgisi olan var mi acaba ?
Sulee_ Simge27 Ben anadolu yakasında yaptırdım devlete ozaman 13+4 haftalıktı 11-14 arası yaptirabiliyorsun
beyzanur_kbn Bakırköy egitim ve arastirma devlet hastanesi yapıyor canım benim randevum vardı bugüne ama ben tercih olarak yaptırmadım ama tum arastirma hastaneleri yapiyordur illaki
Simge27 beyzanur_kbn cok tskr ederim cnm perinataloji olarak mi almam gerekiyor randevuyu ? Ayrintili ultrasonda varmi acaba bakirkoyde bilgin var mi ?
beyzanur_kbn Benim tam 12. Haftam bugun gebeligimin daha ilk ayinda doktor randevu vermisti bugune ikili test icin
beyzanur_kbn Bana normal kadin dogum doktoru verdi randevuyu ayrintilu ultrasonda vardir illaki ben daha yaptirmadim ama egitim ve arastirma hastanesi denince hersey oluyor o hastanede en donanimli hastane demek
beyzanur_kbn Yani tabiki hastane donanimli ama hic memnun kalamadim hic bir doktordan cinsiyet ogrenme zamanim gelsin özele gidecegim artik insallah