Nymphadoraa Srcozlm17 vallahi ben 32+1 oldum aşırı bir halsizliğim var. Hamileliğimin başında bile böyle olmamıştım. Çok kilo da almadım dün doktorum normal artık bunlar dedi . Kan değerlerimde sıkıntı çıkmadı şükür
Bseda Srcozlm17 evet günüm günümü tutmuyor artık ama genel olarak halsizlik var bendede hiçbişey yapasım gelmiyor
Busehnm Srcozlm17 benim hamileligimin basinda surekli halsizlik ve uyku hissi vardi, sonra gecti, şimdi 8.aya girdim yine başladı
Tsengonul Srcozlm17 bende de var aşırı halsizlik hiçbir şey yapmak istemiyor canım sadece yatmak istiyorum😢