Merve5561 mrsflowers 8+5 olduk biz de nasıl geçiyor aralarda bel ve kasık ağırlarım var benim ve sürekli uykum var 😊
hanzadeee 132025 benim de 2 hafta vâr 10 haftaligim ben de bakalim cinsiyetini ogrenebilcez mi tam net olmayabilir diyolar bu haftalarda gelisimi ins. normaldir
132025 hanzadeee ben 4.ayda öğrenicem ilk gebeliğimde de öyle öğrendim öncesinde yanılma payı çok oluyo kendimi hazırlarım tahmin söylerse gerek yok aslında ben doğuma kadar öğrenmek istemiyorum eşim sıkıntı çıkarıyo 😂