Kbrcbkc benim gögüslerimde adat döneminki gibi ağrı oldu ama daha fazlası idi. Göğüslerim çok ağırlaştı taşımakta zorluk çekiyordum.
yediklerimden içtiklerinden tat almamaya başladım. En sevdiğim kahveyi bile içemiyordum.
midemde hafif bir bulantı vardı