Asyemur123 Akdeniz mi bilmem ama ilk hamileliğimde bende de anemi vardı değerim 8 9 falandı ve damar yolundan kan ilacı aldım şükür 11 e çıktı o zaman ilaçlarımı da düzenli kullandım doğumda ni sıkıntı yaşamadım ama kimisine direk kan takılmış benim lan değildi ilaçdı ama etkisi daha çok olduğu için direk damar yolundan aldım ve gün aşırı 2 hafta