Sibelerhan Arkadaşlar ümraniye kadın doğumda gittiğiniz memnun kaldığınız dr var mı varsa bilgilendirir misiniz .. tesekkur ederım🙏🏼
Sedakbyk Sibelerhan ayse beyaz yada elif malcok ilgili doktorlarmis,caglar helvacioglunu tavsiye etmiyorum bakmiyo asistan bakiyo doktor ilgilenmiyor.
Nehiriiimmm Sedakbyk Ayşe beyaz diye bi Dr yok .ben randevu aldım gittim ama erkek çıktı sinir olduk eşimle çıktık gittik.erkek Dr a karşılıgımdan değil ama kime randevu aldiysam onu görmek istiyor insan.asistansada yanında olması gerekmiyor mu uzamnin.
Sedakbyk Nehiriiimmm baska bi postta onermisler ben gitmedim, gittigimizde tabiki doktor ve asistan olmasi gerekli ama muayneyi doktor yapmali.
Sedakbyk Nehiriiimmm ben simdi baktim ayse beyaza randevu almisim 22 nisanda gidicam randevulari doluysa sistemde cikmayabilir..
Nehiriiimmm Sedakbyk canım gittim Ayşe beyaz adına kimse yoktu erkek genç bir Dr vardı.en azından orda olsa gene bişi demicem ama uzamana randevu aliyosun gidiyorsun asistan Dr
Nehiriiimmm Sedakbyk Ümraniye’de bitek Dr sevdim cana yakın güler yüzlü eser evrim yogurtcuoglu.onunda yanında asistan var ama kendisi muayene ediyor sorularımıza bizzat o cevap veriyor
Nehiriiimmm Sedakbyk ben bazen Dudullu hekimler tıp merkezine gidiyorum özele orda Canan diye bı Dr var çok iyi ilk kızıma onda dogum yaptim