33 haftalık hamileyim idrar testimde enfeksiyon çıktı . Sağlık ocağında yaptırmıştım oradaki doktor bol su tüket ve sirkeli su ile temizlen dedi . Bu şekilde geçer mi ki ? Birde sirkeli suyu hani nasıl yapıp temizliycez özel bölgemizi anlamadım ? Başına gelen varmı acaba önerisi olan ?