Fv3 benim c677t’de homozigot var, heterozigot homozigottan daha hafif yani sadece taşıyıcı olunuyor bildiğim kadarıyla ancak yine de riske atmamanızı, hamile kaldığızda iğne kullanmanızı tavsiye ederim. Doktorunuz daha iyi yönlendirir tabi ama şu an kullanmıyorsanız coraspin ve folikasite başlatabilir. Ben kasım ayından beri folbiol kullanıyorum, mart ayında hamile kaldım yine devam ediyorum, folbiol’ün dozu yüksek olduğu için bu gende pıhtılaşma olanlara öneriliyor.