Nefesim74 24 haftalık hamileyim. Yaklaşık 10 gündür pişik illetiyle ugrasiyorum pudra,bebek için pisik kremleri herşey kullandım son olarak dün sudocrem diye bi krem var eczacı onu tavsiye etti onu kullanıyorum başka bi önerisi olan varmı iki üç gun daha geçmezse doktora gitmeyi düşünüyorum sık sık yıkıyorum kuru tutuyorum krem sürüyorum ama çok kötü oldu pisik değil yanik gibi duruyo resmen bu arada pisik bacak aram da hayatim da ilk kez böyle bişey geliyo başıma canım çok yaniyo bildiğiniz şişti resmen çok kötüyüm😢😢😢😢😢
Sarella Nefesim74 Allah şifa versin yaz geldi sıcaklar başladı pamuklu beyaz kısa tayt giyin birbirine değmez en azından
Kenanizm18 Benimde cok sacma bi sekilde tam kasık kısmının eklem yerinde camasır gelen yerle bacak arasında oluşmuş acıtıo canımı ilk defa orada pişik oldugunu gördüm. Arkadas bepantol pişik kremini tavsiye etti onu alıcam
Epelinkiran Bende de oldu hemde kot pantolonla oldu şişti baya sonra orayı yıkadım pudraladım ertesi gün geçti. Kot yerine pamuklu pantolonlar giymeye çalışın etek elbise altına mutlaka şort giyin bi de çamaşırınızın kenar lastikleri sıkmasın inşallah kısa sürede geçer bilirim acısını
Sinemstf Bebekler için desitin diye bir krem var ben bebişe hazırlık için almışttım mor olanı derin pişikler için mavi renkli olanı ise daha az pişik için, benimde şişmanlıktan 😀 kolllarımın kıvrım yerlerinde oldu
Heather Nefesim74 benim bacaklarım çok şişti özellikle son bir aydır davul gibiler, elbise giydiğimde sürtündüğü için olabiliyor, pamuklu kosa tayt giyiyorum o yüzden elbise altına.