Tugcece Merhabalar adana da metro Hastanesi’ne giden var mı arasnizda ? Nasıl bir hastane pandemi döneminde?
lavinya001 Tugcece Ben gidiyorum çok memnunumm çok ta temiz ve ilgililer. Genelde olumlu dönüşler alıyorum metro hastanesi için. Ulaşımı da kolay
Tugcece lavinya001 bende şuan doğumu o hastanede düşünüyorum bana da Mehmet Yıldırım’ı tavsiye ettiler.
Gulluuu Ben de adana da hastane arayışındayım güzelyalı orhan yanarı cok oneren oldu metroda ferhat erol oneren oldu ama hastane olarak bılmıyorum
Tugcece Gulluuu Bende Güzelyalı düşünmüştüm doğumu 4000 bin yaptılar metro daha uygun o hastaneye göre Mehmet Yıldırım’ı bana onerdiler
lavinya001 Mehmet hocada iyidir şakacı güler yüzlü bi doktor 🥰Ben tesadüfen sezer hanıma denk geldim devam bakalım şimdilik
Tugcece lavinya001 teşekkür ederim. Bende doğum ücreti için aradim 2500 normal sezeryan için aynı sezaryen için covid testi zorunlu onu da doğum ücreti içinde oluyormuş.
Ozlem0167 Bende Mehmet Yıldırım’a gidiyorum, şu an 7. Ayındayım. İlgileri gayet iyi tereddütsüz gidebilirsiniz bence.
Tugcece Ozlem0167 yaa öyle mi çok sevindim böyle soyleminize tavsiye üzerine bu doktora gidiyorum bende.
Tugcece Ozlem0167 Ben bugün gittim ve inanılmaz canımı sıktı üslubu davranışı bu doktorun ki bir de araya tanıdık ismi soylememe rağmen hiç bir şekilde imtiyazlı davranmadigi gibi resmen azar yiyerek çıktım odadan asla aramızda bir husumet olmadı adamın tavrı bana ve anneme karşı hiç hoş değildi…
Ozlem0167 Tugcece doktoru tanıdıkça daha iyi dönüşler alırsınız, mizaç olarak biraz ters gelmiş olabilir size ama işinde gayet başarılı
berilkus Tugcece Mehmet Yıldırım pişmanlıktır ya @Ozlem0167 Eski Marsa doktoru, hala kendini orada sanıyor.