Ebrarata Benbenim bebek çantası ve babynest seti aldık dün herseyi hemen almak istiyorum çok güzel bir duygu ya Allah isteyen herkese nasip etsin insallah🙏🏻🌸
Ebrarata Mugealpay ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz bazıları çok erken daha diyor ama dayanamıyorum da🤦🏻♀️😂
Benbenim Ebrarata bende sizin gibi set alacaktım fakat kullanılmazsa elimde patlat diye düşünüyorum belki emicek belki emmicek. Philips avent düşündüm en küçük ve bi ortasını cam olanından. Tam alıcktm eşim cam bu kırılır dedi arada kaldım bıraktm sonra.
Benbenim Ebrarata yada küçüğünü cam bi büyüğünü plastik alabiliriz. Peki bez felan ne almayı düşünüyorsun
Ebrarata Benbenim o konuda da pek bilgim yok ne kadar alınması gerek hangi marka iyi senin aldığın var mi canım
Benbenim Ebrarata ben sleppy markası aldım az önce. 1 numara çok küçük dediler ama ben 80 taneli olandan aldım 2 numara da aldım aynı şekil 80 tane. Snrasınada kullandıkca bedenine göre alırım
Ebrarata Gulsen4224 Eylül de olucak doğum uzun kollu almak hep daha mantıklı degil mi tabi evin içi hep çok sıcak oluyor
Gulsen4224 Ebrarata sen yine de uzun kollu al balım malum kış ayı battaniyesine sarmazsın ince bi kundakla rahat eder inşallah miniğin🌸
Mugealpay @Ebrarata valla ben başladım bile 😂 genelde 1-3 ay ve 3-6 ay tercih ettim bebişler çabuk büyüyor diye yenidoğan kıyafetleri daha az tercih etmeliyiz bence. Cinsiyetimiz belli olduğu için bir çok şey aldım 🥰🙏🏻 İndirim yakaladıkça almalıyız bence 👀
buiyimi Ebrarata hastane çıkışında zıbın kısa kollu oluyor o yüzden zıbınlarinı uzun kollu alın derim. Bende hep kısa kol almışım sonradan farkettim değiştireceğim 5 ağustos gözüküyor ama yinede soğuk olur diye düşündüm ☺️