Alara005 izine çıkarken çalışıyor olman lazım eğer 32. Hafta izine çıkmıcaksan 32+0 da çalışabilir raporu alman lazım sonra 37. Haftaya kadar Çalışabilirsin en fazla çıkmak istediğin hafta tekrar doktordan çalışamaz raporu alıp iş yerine teslim etmen lazım