Ay hiç korkma 😅 abartiyorlar. 6 gün önce sezeryan olan taze anne olarak yazıyorum. Ameliyatta asla hicbirsey hissetmiyorsun, belden uyusturduklari igne de normal igne acısı gibi. Dogumdan sonra ilk.ayaga kalktıktan sonra oturmak dahi istemedim hep yürüdüm, ağrı acı yoktu şükür. Sadece yatağa yatarken kalkarken birilerine ihtiyac duyuyorsun, o da bugun 6. Günüm kendim yatıp kalkmaya başladım bile. Yaram kapanmış hicbir sorun yok. Hiç korkma yani, dogumdan sonraki ilk gün biraz zor o da dayanilmayacak acidan dolayı değil, alışma süreci 😇