rabiakryl Arkadaşlar merhaba. 12 haftalık hamileyim yaklaşık 1 buçuk aydın bi kabızlık sorunum var. Haftada 1 kere çok zorlanarak çıkıyorum tuvalete. Doktorum osmolak verdi ama çok fayda etmedi gibi bu durumu yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz
Papatya-34 rabiakryl bendede vardı akşamdan kayısı suya koydum sabah kalkıp yedim günde 3 tane şuan çok şükür rahatım bir dene istersen
Prenseslerannesi34 rabiakryl Haftada 1 nedir cnm ya ben iki gün cikmasam olurum afedersin taş keser orda o düzenli tuvalete çıkmn lazım lifli besleb su tüket Dokroeuna sor magnezyum takviyesi kullanabilirsin hiç biri bir işe yaramazsa magnesie calcine ilaç var harika velinimet benim de kurtaricim
mavisevdasi rabiakryl yaa bende de o sorun vardı Allah razı olsun burada bir kadın kayısılı meyve suyu önermişti onu içtiğim gibi akşama çıkıyorum
rabiakryl Prenseslerannesi34 bende çok kötü durumdayım zaten gebelikten önce de vardı çok asitli içecek tüketiyordum bıraktım biraz hafifledi gibiydi şimdi tekrar. Başladı gerçekten çok zorlanıyorum yaparken hemoroid de oluştu zaten. Döktürün başladı magnezyum canım birde ilaveten osmolak içiyorum şerbet gibi bi ilaç
SenaHifa Canım 1 hafta ne ki ben 2 hafta çıkamadım çok afedersin nefes alamıyordum. Ne kayısı fayda etti ne başka bişey. Sadece duphalac şurup fayda ediyor doktorunla bi görüş istersen eğer sana da uygunsa kullan
rabiakryl SenaHifa osmolak verdi doktorum birde magnezyum ama pek işe yaramadı gibi birde onu sorayım canım teşekkür ederim
eaktr rabiakryl merhaba, kuru kayısıyı kaynatıp ılıdıktan sonra önce suyunu sonra posasını içiyordum ben de . Çok faydasını gördüm🙏🏻
SenaHifa rabiakryl rica ederim inşallah iyi gelir çok kötü bir şey ama duphalac gerçekten iyi geliyor şifa olur inşallah
rabiakryl Prenseslerannesi34 doktora yazdırmam gerekir mi yoksa alıp kullanabilir miyim sorun olmaz değil mi
Prenseslerannesi34 rabiakryl valla sen yine sor cnm ama ben burda da kimi okuduysam doktorları vermiş banada kadın doğum doktoru verdi zaten rahatladım vallahi ben birde makat çatlağından çektim gebeliğin 2. Ayında perişan etti beni 1 ay surundum tek çarem o ilacti Allah korusun bir hafta diyosun sende de çatlak hemoroid olmasın