HakunaMatata Şuan doktorlar bebeklerin üstünü örtmeyi önermiyor. Beşikte sadece çarşaf ve bebek olacak diyor. Hazır kundaklar tavsiye ediliyor. Siz aldınız mı, ne aldınız, nasıl yapacaksınız
Beyzan HakunaMatata ben Müslinden kundak yaptım hep çünkü elleri ile sıçramalae yapıp kendini korkutuyor uyandırıyor bazı bebekler bir de kolige de. İyi geliyor. Hazır kundaklarda güzel ama muslin de iş görüyor
mercimeginanne HakunaMatata üst örtmeyin mi diyorlar 🙄 bnmki gece bizim yorganın ağırlığı olmazsa üzerinde uykuya dalmıyor 😂 o yüzden ona da ince yorgan aldım artık 🙈 battaniyeye sarıp üzerinede yorgan örtüyorum yoksa buz gibi oluyor elleri yüzü falan. Birde karnı ağrıyor üşüyünce bazen sıcak su torbası bile koyuyorum ayaklarının altına 🙄 bu arada ev 40-45 derecede yanıyor o halde böyle 🙈 eğerki üzerine bişey örtmezsem donar kesin ponçikim 😂 20 günlük bu arada 😂😂
[silindi] HakunaMatata uyku tulumları var 😊 örtü yerine onuda alabilirsin. Kundakta daha huzurlu oluyolar ama. Anne karnını anımsattığı için
Ikrnur Bizde uyuyanın üstüne kar yağarmış😂ben cocugu tek üstüyle yaptırsam hiç bir şey örtmesem uyuyamam yani hele yeni doğan bebek üşür gazı daha cok olur üşütürse kim demiş ki onu hangi doktor bilemedim herkesin kendi tercihi
Beyzan Ikrnur bebekler dönmeye başladığı andan itibaren çok tehlikeli bir hal alıyor üstünü örtmek. O nedenle beşiğine yastık vs de konması sağlıklı değil Allah korusun. Bunun için uyurken üstüne bir yelek ya da direk uyku tulumu iş görüyor
mercimeginanne Ikrnur bencede üşür ki üşüyorda ya 😂🙈hemen eli yüzü buz tutuyor ev sıcak olmasına rağmen 🙈
Ikrnur 7 ay kızımı kundak yaptım bıraktıramadım 2.brbrgıme hazır kundak aldım müslin de aldım hangisiyle rahat olucak sa onu kullanıcam
Beyzan mercimeginanne siz cok kötü alıştırmissiniz muhtemelen ilerde de çok üşüyen bir bebek olacak. İçerinin sıcaklığı ( kombinin değil) 22-23 derece maksimum 24 derece olmalı deniyor ki hastalığa meyilli bir bünyesi olmasın.
mercimeginanne Beyzan valla ilk zamanlar normal battaniyeyle uyuyordu sonra ayaklarının üşüdüğünü ve ayaklarını karnına çektiğini farkettik annem sardı sarmaladı ısınınca düzeldi 🙈 aman hasta olmasında kombi yanar sıkıntı yok :)