Smra13 ilk çocuğumda puset çok işime yaramıştı. Cunku yaza denk gelmisti ve hergun disardaydim. Diger yatış pozisyonu bana rahat gelmiyordu. Goremiyordum bi de. Su an düşünüyorum ikincide cok ihtiyac duymam muhtemelen Eylül dogacak zaten pandemi cok disarida isim olmaz ama esimin ailesi sehir disinda oldigu için arabada ve evde yanimda dururken kullanirim muhtemelen. Bebek arabalarinjn tam yatış pozisyonlari olanlarida is gorur bence