Ysmnnmr evet canm 11 +da 1 kere oldu oda aşırı yorgunluktan kaynaklı olmuştu acayip temizlik yapıp yorulmuştum akşamına leke geldi daha gelmedi doktorda norml arada gebelerde olabilir bebekde skinti olmadığı sürece sorun yok demişti dahada olmadi çok şükür 😊🙏