Edaa13 Kizlar genelde hamileler ya ilk aylarda ya da son aylarda halsiz hissediyor. Ben iki gündür kendimi halsiz hissediyorum . Sizde öyle miydiniz ? 16 haftalığım
heyecanlibekleyiss Bende 15+3 okadar halsizim ki sürekli gözlerim kararıyor. Kanım çok düşük .Doktorum kan ilacı yazacakmış ama erken dedi bir dahaki ay yazalım dedi. Nasıl bekleyeceğim bilmiyorum
Edaa13 heyecanlibekleyiss acaba benim de mi kanım düşük ki hemoroid(basur) sorunum vardı az az kanama yapıyordu o kanımı mi düşürdü ki