Merveee34 Rabiacelebi bana çok fayda etmişti . Ama 7.aydan sonra kullanmaya başlasan daha iyi olur bana doktorum öyle demişti
ESHB Rabiacelebi doğum sonrası yara nedeniyle kullandım bende işe yaramadı. Kendi sütüm ve zeytinyağ daha iyi deldi. Bu hamileliğimde de 6. Aydan itibaren düzenli olarak zeytinyağ sürmeyi düşünüyorum